środa, 22 maja 2013

Piersi kurczaka z suszonymi pomidorami i camembertem

Cześć. Dziś bardzo prosty przepis na szybki obiad. Mimo, że pierś z kurczaka to nie jest moje ulubione mięso na świecie, to w tej formie mi smakowały. Poza tym połączenie suszonych pomidorów i camemberta nie może być złe

Składniki:

2 średnie piersi kurczaka
4 suszone pomidory w zalewie
1/2 krążka camemberta (około 50 gram)
sól, pieprz
2-3 łyżki oliwy (lub oleju z suszonych pomidorów)

Przygotowanie:

Piersi przeciąć wzdłuż, aby utworzyć kieszonkę. Pomidory posiekać bardzo drobno i dodać ser pleśniowy- ja wszystko robiłam za jednym zamachem na desce do krojenia, na koniec dodać dużo pieprzu. Piersi wypełnić pomidorowym farszem i z obu stron natrzeć mocno solą i pieprzem oraz posmarować oliwą, żeby zamknąć pory mięsa. Następnie przełożyć je do rękawa do pieczenia i szczelnie zawinąć. Piec w 180 stopniach około 25 min, na ostatnie 5-7 min rozciąć worek, aby się zrumieniło.

Do tego kurczaka pasuje lekka sałatka z rukoli, pomidorów i smażonej cukinii.


Smacznego!
 Kilka wspomnień zeszłego tygodnia:


Weekend w domu i mrożona kawa na tarasie! Kocham leniwe poranki...


Czasem moja praca wygląda tak i czuję się wtedy bardzo dorosła i odpowiedzialna.


Całe szczęście chwilę później mogę znów być sobą i spacerować godzinami bez celu po Krakowie. I spotkać takiego cudownego kogutka!


I zrobić zakupy na kolejnym, pięknym targu (Plan Nowy).


I pouczyć się trudnej sztuki jazdy na rolkach. Na razie mam za sobą 1 bolesny upadek, ale niedługo będę osiągać zawrotne prędkości i wykonywać różne akrobacje.


Zdecydowanie najlepszy obiad zeszłego tygodnia: polędwiczki wieprzowe, pyszna pomidorowa salsa i kompot z karmelizowanego rabarbaru. Om nom nom;)

9 komentarzy:

  1. taaa kawa mrożona-ahh.. aż tutaj poczułam jej smak:)
    Nadziewałam kurczaka różnie, ale camembertem jeszcze nie.. Ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam suszone pomidory i camembert,więc nie ma opcji, żebym tego nie wypróbował. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbuje nja pewno, z gotowaniem u mnie tak sobie, ale będe podrzucać przepisy mamie :) chociaż nie twoja dziedzina zapraszam:P

    OdpowiedzUsuń
  4. taki kurczaczek jest bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z nadziewaniem kurczaka camembertem, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tydzień :) Kurczak wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się czyta twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetycznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...