sobota, 30 listopada 2013

Pieczone banany z czekoladą - ekspresowy i łatwy deser

Cześć! Dziś mam dla Was przepis na świetny deser! Nie dość, że wymaga jedynie dwóch składników to jest fantastycznie wręcz pyszny. Nie ma nic przyjemniejszego niż ciepły słodki banan i płynna czekolada, kiedy za oknem jesienna plucha (dużo bardziej wolę siarczyste mrozy niż takie nie wiadomo co).

Moja przyjaciółka pokochała go całym sercem i teraz zawsze mi się z nią kojarzy. Więc jeśli dalej się zastanawiacie jaką słodkość przygotować swoim bliskim to jest rozwiązanie! Użyłam gorzkiej czekolady, bo jestem jej wielką fanką, ale oczywiście można ją zastąpić mleczną. Świetnie będą się nadawać do nadziania jeszcze orzechy włoskie lub laskowe czy migdały ;)


Składniki:

2 banany
4 kostki gorzkiej czekolady (lub mlecznej)
orzechy, migdały (opcjonalnie)

Przygotowanie:

Piekarnik nagrzać max do 150 stopni. Banana piec około 10-15 min aż skórka będzie zupełnie czarna. Jeśli nasz piekarnik jest gazowy w połowie czasu przewrócić na drugą stronę. Po tym wyłożyć banana na talerz, przeciąć skórę przez środek i włożyć kostki czekolady, poczekać minutkę aż się rozpuści i wyjadać pysznego pieczonego banana łyżeczką.


Smacznego!

Jakie plany na andrzejkowe wieczór? Zamierzacie coś wróżyć? My wybieramy się do nowej Ambasady Śledzia. 


11 komentarzy:

  1. To jest genialne ! Muszę zrobić to na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie proste desery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. banan z pysznym wnętrzem *-* genialny deser !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie:) nie jadłam takiego deseru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale zjadłabym czegoś takiegoo;);)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy deser :). Jestem wielką fanką czekolady i cały czas sprawdzam nowe przepisy na mój ulubiony smakołyk. Ostatnio wypróbowałam np. blok czekoladowy z chałwą wg. przepisu na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/. Szczerze polecam każdemu wypróbować takie ciasto. Jest przepyszne, zwłaszcza z chałwą :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł na szybki i smaczny deser

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...