wtorek, 7 lipca 2015

Wakacyjna wish - lista




Cześć! Wakacje w pełni. Bardzo ciężko jest mi wytrzymać 8 godzin w gorącym jak piekło biurze i czuję się naprawdę szczęśliwa opuszczając krakowski rynek o 16. Pracę nad wielkim exelowskim plikiem i całą stertą faktur umila mi snucie wakacyjnych planów. Postanowiłam zapisać je na "liście rzeczy do zrobienia", aby konsekwentnie je zrealizować. A jakie są Wasze plany na wakacje?

Wakacje zagraniczne
Nie ma przy tym punkcie żadnych kompromisów! Wybieram wycieczkę objazdową - nie jestem typem plażowicza, chociaż oczywiście 2-3 dni z przyjemnością będę się wylegiwać na słońcu i pływać w morzu. Ważnym aspektem wycieczki jest pyszna kuchnia. Dlatego odwiedzę Hiszpanię, Chorwację, Słowenię lub Czarnogórę.

Krótki wypad w Tatry
2 lata temu po raz pierwszy spędziłam wakacje w górach. Był to dla mnie najpiękniejszy urlop! Chodzenie spać o 22 i pobudka o 6 rano wcale mi nie przeszkadzały, a zapierające dech widoki rekompensowały nawet najcięższe podejścia.

Piknik nad Wisłą
To plan na najbliższe tygodnie. Będzie lemoniada, bagietki, pleśniowe sery i sukienki w kwiatki oraz oczywiście moi przyjaciele.

1 dniowa wycieczka do Sandomierza
Ostatnia moja wizyta w tym mieście miała miejsce jakieś 15 lat temu. Po lekturze Ziarna Prawdy to miasto wydaje mi się być magiczne.

Ognisko dla moich znajomych w Masłowie
W moim domu rodzinnym jest naprawdę dużo fantastycznych miejsc do piknikowania i ognisk. Żałuję, że tak rzadko z nich korzystam!

Wycieczka po górach świętokrzyskich
Najtrudniej docenić to co ma się pod nosem!

Rowerowy wyjazd do Tyńca
Od prawie 6 lat mieszkam w Krakowie i aż głupio mi się przyznać, że nigdy nie byłam na rowerowej wycieczce w Tyńcu. Poza tym mam nadzieję, że jeszcze pamiętam jak jeździ się na rowerze.

Organizacja kolacji w stylu arabskim dla moich przyjaciół
To dla mnie zupełnie egzotyczny i bardzo pociągający kierunek. Nie mogę się doczekać tego wyzwania! Na imieniny w tym roku  ostałam książkę "Jerozolima" i zamierzam ją porządnie przestudiować i posmakować!

Wycieczka do Zamku w Łańcucie  
 I najpiękniejszej storczykarni w Polsce. Przy najbliższej wizycie w Rzeszowie, w rodzinnych stronach mojego chłopaka na pewno sobie nie odpuszczę.

Escaperoom
Pierwszy raz przeczytałam o takiej atrakcji na blogu Stlyledigger i bardzo spodobał mi się pomysł rozwiązywania zagadek wspólnie ze znajomymi.

4 komentarze:

  1. Moi koledzy z liceum otworzyli własny escape room, ponoć zabawa jest przednia :)
    Ja nie mam planów na wakacje, wszystko wychodzi spontanicznie. W deszczowej Danii trzeba działać szybko i korzystać, póki jest słonko, bo nie wiadomo, kiedy znów przestanie padać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujące wpisy, polecę znajomej żeby tu zajrzała, zacznę działać.,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...