wtorek, 16 września 2014

5 niekulinarnych blogów, które obserwuję


Tak, na mojej liście obserwowanych jest zdecydowanie najwięcej blogów z przepisami i pomysłami do kuchni. Nic dziwnego, jedzenie i gotowanie to dla mnie największe przyjemności. Jeśli jednak mam ochotę poczytać coś ciekawego lub poczuć się zainspirowana, zaglądam w zupełnie inne miejsca. Oto lista 5 ciekawych blogów z różnych kategorii, które Wam polecam.

BLOG URODOWY
Alinarose 
Na tego bloga zaglądam od bardzo dawna. 3/4 kosmetyków kupiłam dzięki  Alinie i sprawdzają się znakomicie. Zna się na pielęgnacji i makijażowych trikach. Przy niej nawet taki laik jak ja nauczy się idealnej kreski. Dzięki niej uświadomiłam sobie, że makijaż i dbanie o urodę mogą być przyjemnością, a nie żmudnym obowiązkiem. Gorąco kibicuję jej drugiemu blogowi poświęconemu siłowni i zdrowemu odżywianiu.


BLOG PARENTINGOWY
Nishka 
Nie mam na razie dzieci i w najbliższym czasie  raczej się na to nie zapowiada, ale Nishkę czytam zawsze z zapartym tchem. Podoba mi się jej podejście do wychowywania córek, humor, sposób przelewania myśli na kartkę, a właściwie klawiaturę. Można się od niej wiele nauczyć. Mam nadzieję, że kiedyś na świat będę patrzeć z podobnym dystansem.

BLOG MODOWY
Macadamian Girl
Jedyny na mojej liście blog modowy. Nie śledzę raczej trendów z wybiegów i rzadko zaglądam do katalogów kompletując garderobę na następny sezon. Ale Tamara to zupełnie inna para kaloszy. Powiedziała, że swoim blogiem uczy tolerancji i całkowicie się z nią zgadzam! Poza tym zawsze wygląda jak kolorowy ptak, pięknie pozuje i doskonale pisze. To własnie po słowo przychodzę do niej najczęściej.

BLOG LIFESTYLOWY
Stayfly
Pierwszy facet w zestawieniu. Zaczęłam go obserwować przez legendy jakie krążą na jego temat w Akademiku "Merkury". Podobno impreza jak jego pożegnalna nie zdarzyła się już nigdy. Czasem mnie denerwuje jego cwaniaczkowatość, ale jestem pełna podziwu dla postępu, który zrobił. Pisze w coraz ciekawszy sposób i podpisuje ciekawe kontrakty.


Moja lista na wrzesień. A co wy polecacie? Zostawiajcie swoje ulubione blogi w komentarzach, chętnie poznam kogoś nowego!


No i oczywiście - obserwujcie mnie na Insta:) http://instagram.com/zbieramliscie

3 komentarze:

  1. Nishkę znałam, ale sama mogę polecić na pewno dwa blogi. Jeden jest dość nietypowy - tak sądzę, jak na blog: raptularius-matris.blogspot.com (około parentingowy) i http://rocznik85.blogspot.com (oczami taty). a, no i oczywiście: http://okruszki.blox.pl (chociaż dawno nieaktualizowane...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam stay fly, ale jego pyszalkowatosc i zarozumialstwo mnie mega wkurza, zwłaszcza niektóre suchary :p polecam matkasanepid i pokolenieikea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Tak żarty ma czasami bardzo suche^^

      O pokoleniuIKEA opowiadała mi koleżanka, która czytała obie książki.
      Bardzo serdecznie Ci dziękuję za komentarz. Na oba blogi z przyjemnością zajrzę i mam nadzieję, że zostanę na dłużej!

      Pozdrawiam,
      Paulina

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...